هلال

هلال

به همه دوستان پیشنهاد میکنم در موج وبلاگی دختر آفتاب مشارکت داشته باشن

برای ورد به پایگاه فراخوان اینجا کلیک کنید

  • یک مسلمان

نظرات  (۴)

سلام مطالب خیلی خوبی تو وبتون دارین واقعا عالیه...
وقت کردین به منم ی سری بزنید
  • سراجا منیرا
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم

    این یکی طرح رو یا عجله ای زدی یا از روی کم حوصلگی...

    در کل دمت گرم عالی.

    پاسخ:
    نه اتفاقا حوصله داشتم...
    بد شده؟!
  • وبلاگ شمس
  • تمام راه ظهور تو با گنه بستم
    دروغ گفته ام آقا که منتظر هستم

    کسی به فکر شما نیست راست می گویم
    دعا برای تو بازیست راست می گویم

    اگرچه شهر برای شما چراغان است
    برای کشتن تو نیزه هم فراوان است

    من از سرودن شعر ظهور می ترسم
    دوباره بیعت و بعدش عبور می ترسم

    من از سیاهی شب های تار می گویم
    من از خزان شدن این بهار می گویم

    درون سینه ما عشق یخ زده آقا
    ت تمام مزرعه هامان ملخ زده آقا

    کسی که با تو بماند به جانت آقا نیست
    ب برای آمدن این جمعه هم مهیّا نیست

    (سیدامیرحسین میرحسینی)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    هلال احمر هلال هلال ماه رؤیت هلال استهلال ستاد استهلال شعر گرافیک شعر و عکس متن و عکس عکس پوستر گرافیک طراحی عکس نوشته وبلاگ هلال هلال رمضان هلال ماه عکس های ماه رمضان عکس های ماه محرم اشعار ماه رمضان اشعار ماه محرم