هلال

هلال

آقا امروز رفتم اون وبلاگم که اسمش می گذرد هستش چک کردم و دیدم که یکی نظر داده گفته «ادامه نمیدید؟» منم ذوق مرگ شدم و اشک تو چشمام جمع شد و مدیون این همه محبت طرفدارام شدم و یک مطلب گذاشتم٬ بعد از چند ماه ....

  • مهدی

نظرات  (۱)

  • گــــــــــــــــم گشته
  • باید سیلی از مشوقین رو روانه اینجا کنیم وقتی یه تشویق از چند ماه قبل وضعیت یه وبلاگو تغییر داده پس اینجا بعد چند روز باید نتظر پستای بیشماری بود آره؟؟

    دارم به این فکر میکنم شاید اگه رووحانی ام نصف شما مشوق داشت الان دیگه از جهنم به بهشت مترو میزد!!
    اه! حا ادم بد میشه از افکار سیاسی خودش:|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    هلال احمر هلال هلال ماه رؤیت هلال استهلال ستاد استهلال شعر گرافیک شعر و عکس متن و عکس عکس پوستر گرافیک طراحی عکس نوشته وبلاگ هلال هلال رمضان هلال ماه عکس های ماه رمضان عکس های ماه محرم اشعار ماه رمضان اشعار ماه محرم